ההרשמה נפתחה לפסגת הספורט האלקטרוני העולמית 2018

הפסגה תתקיים זו השנה השלישית ברציפות ותכלול אורחים מהארגונים ומהחברות הגדולים בתעשייה.

הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני (IESF – International Esports Federation) הכריזה בשבוע שעבר על פתיחת ההרשמה לפסגת הספורט האלקטרוני העולמית 2018 ("GEES"). זו למעשה השנה השלישית ברציפות עבור הפסגה – שהתקיימה לראשונה בשנת 2016 בסין. השנה תתקיים הפסגה בעיר בוסאן שבדרום קוריאה בתאריכים 13 עד 15 בנובמבר הקרוב.

כאירוע מרכזי של בעלי העניין המובילים בענף הספורט האלקטרוני מאז 2016, הפסגה היוותה מקום לחלוק רעיונות, לייצר סינרגיות ושיתופי פעולה ולהגיע להסכמה כללית לכיוון הענף והדרך לתמוך בו ולפתח אותו. בשנה שעברה, 186 מקבלי החלטות מרכזיים בענף הספורט האלקטרוני לרבות נציגים מחברות המשחקים, נציגי התאחדויות לאומיות, מפיצות משחקים, עיתונאים מהענף ואחרים השתתפו בפסגה. הנציגים הללו הגיעו מיותר מ-46 מדינות.

הועידה, הידועה בשם GEES (קיצור של Global ESPORTS Executive Summit), תתמקד השנה בשיפור הדיאלוג בין בעלי העניין בענף, ובדיון פתוח בסוגיות מרכזיות בספורט אלקטרוני. בין היתר, הועידה תכלול:

  • מיסוד הענף – הפרספקטיבה של פדרציות ואיגודי ספורט אלקטרוני לעומת זו של מפתחות ומפיצות המשחקים, ואיך אלו יכולים לשתף פעולה לפיתוח מערכת כוחות בריאה לטובת הענף
  • "הפרעת גיימינג" – כיצד נכון להגדיר אותה ואיך הספורט האלקטרוני יכול לסייע במיגור התופעה
  • מודל הרווח בספורט האלקטרוני – השוואה בין תעשיית הספורט האלקטרוני לתעשיית הגיימינג הכללית וכיצד בעלי העניין בספורט אלקטרוני יכולים ליצור מודל רווח בר-קיימא ולהרחיב את השוק
  • ניהול הספורט – כיצד ממשלות והתאחדויות ספורט אלקטרוני לאומיות יכולות לתמוך בצמיחה המתמדת של הענף

השנה, הפסגה תציג פעילויות ותוכן חדש במסגרתו יתקיים סמינר אקדמי של ספורט אלקטרוני כתכנית מקבילה לתכנים המרכזיים, המשתף את המחקרים העדכניים ביותר בענף הספורט האלקטרוני.

לאחרונה גם הציגה הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני את החזון שמאחורי ההקמה של מרכז המחקר והפיתוח החדש של הענף.